Raisan ja Naakan kanssa. Kokeiltiin pitkästä aikaa mitä Vimps sanoo juoksemisesta. Kieltämättä se oli vähän pihalla . Juoksi kolme pätkää, ensin Raisalta minulle, sitten takaisin Raisalle ja sitten vielä minulle (viestitermistö on vähän hakusassa ).

Ensin lähti Vimps minun suuntaan. Tuli tosi hyvää vauhtia ja innoissaan. Naakka tuli perässä ja laitoin sen takaisin eka. Siinä tuli uusintalähetys ja Vimps joutui odottamaan pidempään ja hieman into laski. Raisalle päin meno oli alkuu vähän hukassa, jäi katsomaan ihan ihmeissään minua, mutta lähti sitten. Maasto muuttui metsästä aukeaksi loppupäässä ja se oon kai suht vaikeaa koiralle ja Vimpskin stoppasi siihen haukkumaan. Raisa sai houkutella tosissaan ennen kuin tuli. Takaisin tullessa meinasi käydä metsässä ja minäkin jouduin huutelemaan ennen kuin tuli.

Vähän tuntui pieni porokoira olevan pihalla ja taas tuli mieleen myös se, että luuliko olevansa hakumetsässä, koska metsään oli kovasti tohkeissaan menossa. Mutta hauskaa sillä kuitenkin oli, se on pääasia.